Στα πιο ωραία ανθρώπινα συναισθήματα μας «ταξιδεύει» η παράσταση του έργου «Τραυλός Ηθοποιός – Φάλτσος Τραγουδιστής»
Γράφει ο Νίκος Μόσχοβος
Δημοσιογράφος- Συγγραφέας
Στα πιο ωραία ανθρώπινα συναισθήματα μας «ταξίδεψε» η παράσταση του έργου «Τραυλός Ηθοποιός – Φάλτσος Τραγουδιστής» εκ του του μουσικού θεάτρου «Ομιλούσες Νότες» σε σκηνοθεσία του Νικόλα Παπάζογλου και το οποίο παρακολουθήσαμε το βράδυ της Κυριακής 24 Νοεμβρίου στο θέατρο «Αθήναιον», όπου θα «ανεβαίνει» στις 9 το βράδυ της κάθε Κυριακής του Δεκεμβρίου του 2024 (1-8-15-22).
Τα τεκταινόμενα
επί της σκηνής
Τα τεκταινόμενα επί της σκηνής «θίγουν» καίρια και διαχρονικά ζητήματα, όπως είναι η αποδοχή του άλλου, ο σεβασμός της ύπαρξης και της αυτόνομης πορείας της κάθε ανθρώπινης προσωπικότητας και η πίεση, που εξασκεί μια μερίδα γονέων προς τα παιδιά, ώστε να εκπληρώσουν τους στόχους, τους οποίους θέτουν αυτοί κι όχι τα ίδια.
Ο κύριος «καμβάς» της θεατρικής παράστασης είναι η μοναξιά του κάθε ανθρώπου, η αγάπη και ο μεγάλος έρωτας, Όλα αυτά «διατρέχουν» τα δρώμενα υπό τη συνοδεία του πιάνου, που «πληκτρολογεί» αριστοτεχνικά ο Αλέξανδρος Τσακιρίδης,
Τα τρία αστέρια
Στο επίκεντρο της παράστασης «βρίσκεται» ο γνωστός ερμηνευτής και καλλιτεχνικός δημιουργός, Ιωάννης Λάκης, ο οποίος κατόρθωσε να ενσαρκώσει ιδανικά το ρόλο του τραυλού ηθοποιού -φάλτσου τραγουδιστή, ήτοι του Ιωάννη , ενώ με την υπέροχη φωνή του απόδωσε εκφραστικά- φωνητικά όλα τα νοήματα. Αριστοτεχνικά είναι εμπνευσμένα και τα δύο τραγούδια με τίτλους «Η μούσα που αγαπώ» του Αλέξανδρου Τσακιρίδη και «Δίχως έρωτα» του Ιωάννη Λάκη, που ερμηνεύει ο ίδιος ο ηθοποιός και καλλιτεχνικός δημιουργός επί της σκηνής. Αμφότερα «αξίζουν» της προσοχής των φιλότεχνων και όχι μόνον.
Την ιδανική ενσάρκωση του ρόλου της Μαριάνθης πραγματοποίησε και η ηθοποιός, Βίκυ Γιαννακού μέσω των φωνητικών – ερμηνευτικών δυνατοτήτων της «ιχνογραφώντας» ουσιαστικά το άλλο «μισό του φεγγαριού». Ως Μαριάνθη «αποτύπωσε» πλέρια η ηθοποιός, Βίκυ Γιαννακού το όνειρο του πραγματικού έρωτα, καθώς και της αληθινής αγάπης. Με την όλη ερμηνεία της ως ηθοποιού, η Βίκυ Γιαννακού «ζωγράφισε» τις δικές της «πινελιές» στο πολύχρωμο «καμβά» της παράστασης.
Συνδετικός «κρίκος» στα διαδραματιζόμενα της όλης παράστασης αποτελεί η ηθοποιός, σεναριογράφος και στιχουργός, Μαρία Δεμίσογλου, η οποία επί της σκηνής ενσάρκωσε ολικά το ρόλο της αυταρχικής μαμάς, που καταπιέζει το γιό της, ώστε να εκπληρώσει τα δικά της όνειρα και όχι αυτά που θέλει ή επιθυμεί το ίδιο το παιδί της. Ως σεναριογράφος η ίδια έγραψε ένα «στρωτό» κείμενο, που «πηγαίνει» το θεατή από το ένα συναίσθημα στο άλλο.
Ο «μαέστρος»
του ονείρου
«Μαέστρος» του «ονειρικού ταξιδιού», που σε περιπλανάει η παράσταση του έργου «Τραυλός Ηθοποιός – Φάλτσος Τραγουδιστής», είναι ο σκηνοθέτης και ηθοποιός, Νίκος Παπάζογλου, ο οποίος με τη «μπαγκέτα» του, «καθοδήγησε» αριστοτεχνικά τους τρεις «αστράπτοντες» ηθοποιούς επί της σκηνής εντός ενός μινιμαλιστικού σκηνικού με υψηλή αισθητική και απίστευτη λειτουργικότητα. Ένα σκηνικό, το οποίο εμπνεύστηκε η Αντωνία Δροσινάκη, η οποία δημιούργησε και το ποιοτικό ενδυματολογικό στυλ των τριών ηθοποιών.
Μέσα από την αιθάλη της ομίχλης και του σύννεφου μαζί με την εναλλαγή του φωτισμού «πέτυχε» ο Νικόλας Παπάζογλου να αποδώσει «οπτικά» κι αριστοτεχνικά όλα τα συναισθήματα, που «διατρέχουν» το έργο.
Ο πιανίστας
Καίρια συμβολή στο «καμβά» της παράστασης έχει ο πιανίστας- μουσικός, Αλέξανδρος Τσακιρίδης, ο οποίος χάρις στην αριστοτεχνική εκτέλεση της μουσικής και του ρυθμού «έδωσε το συνεχές τέμπο» των δρώμενων επί της σκηνής. Συνάμα, ως πιανίστας «σκιαγράφησε» μουσικά όλο το πνεύμα του έργου.
Μην τη χάσετε!
Εν ολίγοις, οι συντελεστές του έργου «Τραυλός Ηθοποιός – Φάλτσος Τραγουδιστής» από το μουσικό θέατρο «Ομιλούσες Νότες» δούλεψαν με κέφι -μεράκι επί 11 μήνες και το αποτέλεσμα είναι μια παράσταση ολικής ποιότητας, την οποία δε πρέπει να χάσετε! Γιατί στις ημέρες μας, «σπανίζουν» πραγματικά οι παραστάσεις, που μπορούν να σε «απογειώσουν» στο αληθινό, στο ωραίο και στο όνειρο, όπως μας «ταξίδεψε» αυτή…
©Typologos.com 2024